Učionica za sutra u zgradi od jučer - kako arhitekti i pedagozi stvaraju novu školu
##plugins.themes.bootstrap3.article.main##
Sažetak
U radu se prikazuje pregled recentnih istraživanja učioničkih prostora kroz vizuru različitih čimbenika koji definiraju izgled i organizaciju prostora za učenje, uz fokus na pojačanu prisutnost informacijsko komunikacijskih tehnologija u nastavi. Pitanja kojih se autori dotiču u radu su znanja potrebna radniku budućnosti, aktivnosti koje se provode u školi kako bi učenik ostvario ta znanja te za to potrebni prostori i njihove interakcije koje podržavaju suvremeno učenje. Članak tematizira korelaciju važnih faktora formiranja učionice 21. stoljeća, od kojih je jedan velika količina i značaj informatičke opreme, a su drugi spoznaje i dostignuća razvoja pedagoške teorije i prakse. Prikazani su primjeri novih školskih prostora koji inkorporiraju opisane moderne koncepte nastave i podučavanja.
##plugins.themes.bootstrap3.article.details##
Ovaj rad licenciran je pod Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.
Sadržaj časopisa u cijelosti je besplatno dostupan. Korisnici smiju čitati, preuzimati materijal i dijeliti ga s drugima pod uvjetom da na odgovarajući način citiraju izvornik, te da ne mijenjaju ili na drugi način koriste materijal u komercijalne svrhe, u skladu s CC BY-NC-ND licencom Creative Commons (CC) licencom.