Učionica za sutra u zgradi od jučer - kako arhitekti i pedagozi stvaraju novu školu

##plugins.themes.bootstrap3.article.main##

Sanja Lončar-Vicković
https://orcid.org/0000-0003-4195-6650
Ivica Rumora

Sažetak

U radu se prikazuje pregled recentnih istraživanja učioničkih prostora kroz vizuru različitih čimbenika koji definiraju izgled i organizaciju prostora za učenje, uz fokus na pojačanu prisutnost informacijsko komunikacijskih tehnologija u nastavi. Pitanja kojih se autori dotiču u radu su znanja potrebna radniku budućnosti, aktivnosti koje se provode u školi kako bi učenik ostvario ta znanja te za to potrebni prostori i njihove interakcije koje podržavaju suvremeno učenje. Članak tematizira korelaciju važnih faktora formiranja učionice 21. stoljeća, od kojih je jedan velika količina i značaj informatičke opreme, a su drugi spoznaje i dostignuća razvoja pedagoške teorije i prakse. Prikazani su primjeri novih školskih prostora koji inkorporiraju opisane moderne koncepte nastave i podučavanja.

##plugins.themes.bootstrap3.article.details##

Kako citirati
Lončar-Vicković, S., & Rumora, I. (2019). Učionica za sutra u zgradi od jučer - kako arhitekti i pedagozi stvaraju novu školu. Zbornik Radova (Građevinski Fakultet Sveučilišta U Rijeci), 21(1), 51-66. https://doi.org/10.32762/zr.21.1.3
Rubrika
Članci